Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Yi, Soohyun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Community College Journal of Research & Practice; July 2024, Vol. 48 Issue: 7 p439-452, 14p
Autor:
Yi, Soohyun1 (AUTHOR), Duval-Couetil, Nathalie2 (AUTHOR) natduval@purdue.edu
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice. Nov2022, Vol. 46 Issue 6, p1685-1716. 32p.
Autor:
Yi, Soohyun (AUTHOR) soohyun.yi@ttu.edu, Gentry, Marcia (AUTHOR) mgentry@purdue.edu
Publikováno v:
Roeper Review. Jul-Sep2021, Vol. 43 Issue 3, p173-186. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yi, Soohyun1, Duval‐Couetil, Nathalie1
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Apr2018, Vol. 107 Issue 2, p291-317. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Addictions & Offender Counseling; Apr2022, Vol. 43 Issue 1, p26-37, 12p
Autor:
Yi, Soohyun
Publikováno v:
Open Access Dissertations
This study used a quantitative approach to investigate high-school students’ talent-development pathways in STEM from 10th through 12th grades and for 8 years thereafter. The purpose of this study was to longitudinally investigate three important c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::b9d23cbc316caea070bb527c00a6efe4
https://docs.lib.purdue.edu/open_access_dissertations/2109
https://docs.lib.purdue.edu/open_access_dissertations/2109