Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Yew, Elaine H J"'
Autor:
Yew, Elaine H. J., Yong, Janice J. Y,
Publikováno v:
Instructional Science, 2014 Sep 01. 42(5), 795-815.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575258
Autor:
Yew, Elaine H. J., Schmidt, Henk G.
Publikováno v:
Instructional Science, 2012 Mar 01. 40(2), 371-395.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575418
Publikováno v:
Medical Education, 45(8), 792-806. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Medical Education, 45(8), 792-806. Wiley
Medical Education, 45(8), 792-806. Wiley
Objectives In this review, we portray the process of problem-based learning (PBL) as a cognitive endeavour whereby the learner constructs mental models relevant to problems. Two hypotheses are proposed to explain how learning is driven in PBL; an act
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62f8d200bf243eb8818f117564b52e39
https://pure.eur.nl/en/publications/075bb977-152b-4cf3-8685-c13dc235d318
https://pure.eur.nl/en/publications/075bb977-152b-4cf3-8685-c13dc235d318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
One-Day, One-Problem; 2012, p285-293, 9p
Autor:
Yew, Elaine H. J., Schmidt, Henk G.
Publikováno v:
One-Day, One-Problem; 2012, p63-83, 21p
Autor:
Yew, Elaine H. J., O'Grady, Glen
Publikováno v:
One-Day, One-Problem; 2012, p3-19, 17p