Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Yesiltepe, Yasemin"'
Functional groups and moieties are chemical descriptors of biomolecules that can be used to interpret their properties and functions, leading to the understanding of chemical or biological mechanisms. These chemical building blocks, or sub-structures
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.03227
Autor:
Schultz, Katherine J., Colby, Sean M., Yesiltepe, Yasemin, Nuñez, Jamie R., McGrady, Monee Y., Renslow, Ryan R.
Uncompetitive antagonists of the N-methyl D-aspartate receptor (NMDAR) have demonstrated therapeutic benefit in the treatment of neurological diseases such as Parkinson's and Alzheimer's, but some also cause dissociative effects that have led to the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.14360
Autor:
Yesiltepe, Yasemin1,2 (AUTHOR), Govind, Niranjan2 (AUTHOR), Metz, Thomas O.1 (AUTHOR), Renslow, Ryan S.1,2 (AUTHOR) ryan.renslow@pnnl.gov
Publikováno v:
Journal of Cheminformatics. 9/22/2022, Vol. 14 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yesiltepe, Yasemin, NuĂąez, Jamie, Colby, Sean, Thomas, Dennis, Borkum, Mark, Reardon, Patrick, Washton, Nancy, Metz, Thomas, Teeguarden, Justin, Niranjan Govind, Renslow, Ryan
Additional file 1. Supporting information document.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::277a90b47d6f940f714d90b35ec5447c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.