Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Yesil, R."'
Autor:
Aichberger, M.C., Heredia Montesinos, A., Bromand, Z., Yesil, R., Temur-Erman, S., Rapp, M.A., Heinz, A., Schouler-Ocak, M.
Publikováno v:
In European Psychiatry June 2015 30(4):480-485
Autor:
Bromand, Z., Temur-Erman, S., Yesil, R., Heredia Montesinos, A., Aichberger, M.C., Kleiber, D., Schouler-Ocak, M., Heinz, A., Kastrup, M.C., Rapp, M.A.
Publikováno v:
In European Psychiatry June 2012 27 Supplement 2:S17-S21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yesil R., Korkmaz O.
The present study aims to determine the impact of different applications that use questions in instruction process upon students' critical thinking dispositions and levels. The study employed the pre-test-post-test control group experimental design.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9438::6c7758741f2a5515230dfc710d1b9679
https://hdl.handle.net/20.500.12513/1822
https://hdl.handle.net/20.500.12513/1822
Publikováno v:
In Journal of the Neurological Sciences 15 October 2017 381 Supplement:981-981
Autor:
Maner, F., Babalioglu, M., Cetinkaya, O., Ergen, N., Ustun, I., Ipekcioglu, D., Yesil, R., Yerebakan, M., Alici, S., Ulukaya, S.E.M.A.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology October 2014 24 Supplement 2:S569-S570
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heredia Montesinos, A., Yesil, R., Temur-Erman, S., Aichberger, M.C., Bromand, Z., Rapp, M., Heinz, A., Schouler-Ocak, M.
Publikováno v:
In European Psychiatry 2010 25 Supplement 1:541-541