Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Yermolayeva M.V.,"'
Autor:
Yermolayeva M.V.,, Lubovsky D.V.,
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 15, Iss 3, Pp 125-132 (2019)
The article analyzes the functions and structure of psychological catharsis as a cultural means of meaning-making. Basing on eudemonistic understanding of catharsis, the authors show its meaning-making action. In the structure of catharsis, there are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a1ba9403bc542c1a0275b3830fd8473
Autor:
Yermolayeva M.V., Lubovsky D.V.,
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 15, Iss 2, Pp 79-84 (2019)
The paper describes outcomes of a study that was carried out within the research project of the Moscow State University of Psychology & Education called “The Scientific School of L.I. Bozhovich: Analyzing the Current Situation”. The study explore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9524aa8e1839455989cd230e326ca69d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santini, Eva, Nepita, Irene, Bykov, Alexey G., Ravera, Francesca, Liggieri, Libero, Dowlati, Saeid, Javadi, Aliyar, Miller, Reinhard, Loglio, Giuseppe
Publikováno v:
Colloids & Interfaces; Dec2022, Vol. 6 Issue 4, p81, 25p
Autor:
Bonnie Kaul Nastasi, Amanda P. Borja
This handbook addresses universal developmental and cultural factors contributing to child and adolescent mental health and well-being across the globe. It examines sociocultural contexts of development and identifies children's and adolescents'persp