Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Yeo, Anna J"'
Autor:
Cushman, Grace K., Koinis-Mitchell, Daphne, Alsina, Miosotis, Barker, David, Drew, Linnea, DeCesare, Catherine, Yeo, Anna J., Durkin, Kristine, Elwy, A. Rani, Jandasek, Barbara, Pearlman, Deborah N., Vivier, Patrick, McQuaid, Elizabeth L.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials June 2023 129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koinis-Mitchell, Daphne, Boergers, Julie, Yeo, Anna J., Molera, Grace, Kopel, Sheryl J., McQuaid, Elizabeth L., Chen, Katie, Wolfson, Amy R., Chavez, Ligia, Jandasek, Barbara, Canino, Glorisa
Publikováno v:
Clinical Pediatrics; Sep2024, Vol. 63 Issue 8, p1062-1077, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeo, Anna J, Cohenuram, Anna, Dunsiger, Shira, Boergers, Julie, Kopel, Sheryl J., Koinis-Mitchell, Daphne
Publikováno v:
Behavioral Sleep Medicine; Jan/Feb2024, Vol. 22 Issue 1, p76-86, 11p
Autor:
Yeo, Anna J.1 (AUTHOR), O'Rourke, Elisabeth J.1 (AUTHOR), Halpern, Leslie F.2 (AUTHOR), Bettcher, Joseph1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. 2021, Vol. 56 Issue 11, p1651-1661. 11p. 3 Diagrams, 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.