Zobrazeno 1 - 10
of 298
pro vyhledávání: '"Yelin EH"'
Publikováno v:
Journal of the American Medical Informatics Association : JAMIA, vol 24, iss 1
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2017). Computer use, language, and literacy in safety net clinic communication. JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL INFORMATICS ASSOCIATION, 24(1), 106-112. doi: 10.1093/jamia/ocw062. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2017). Computer use, language, and literacy in safety net clinic communication. JOURNAL OF THE AMERICAN MEDICAL INFORMATICS ASSOCIATION, 24(1), 106-112. doi: 10.1093/jamia/ocw062. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
ObjectivePatients with limited health literacy (LHL) and limited English proficiency (LEP) experience suboptimal communication and health outcomes. Electronic health record implementation in safety net clinics may affect communication with LHL and LE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31d008ba52fade5f50c43c2d9f414799
https://escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
https://escholarship.org/uc/item/1zp0r0jg
Publikováno v:
Ratanawongsa, N; Barton, JL; Lyles, CR; Wu, M; Yelin, EH; Martinez, D; et al.(2016). Association between clinician computer use and communicationwith patients in safety-net clinics. JAMA Internal Medicine, 176(1), 125-128. doi: 10.1001/jamainternmed.2015.6186. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8b06fcabd472c9abd9d8172d22a45005
http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
http://www.escholarship.org/uc/item/9nx1t1qz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.