Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Yeh HJ"'
Publikováno v:
Haneef, Z; Haneef, Z; Chiang, S; Yeh, HJ; Engel, J; Engel, J; et al.(2014). Functional connectivity homogeneity correlates with duration of temporal lobe epilepsy. Epilepsy and Behavior. doi: 10.1016/j.yebeh.2015.01.025. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/03m5f6b6
© 2015. Temporal lobe epilepsy (TLE) is often associated with progressive changes to seizures, memory, and mood during its clinical course. However, the cerebral changes related to this progression are not well understood. Because the changes may be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1e2ac389b064d93e963bfba67045832f
http://www.escholarship.org/uc/item/03m5f6b6
http://www.escholarship.org/uc/item/03m5f6b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.