Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Yeh, Ting Wei"'
Autor:
Dapkus, P. Daniel, Chi, Chun Yung, Choi, Sang Jun, Chu, Hyung Joon, Dreiske, Mitchell, Li, Rijuan, Lin, Yenting, Nakajima, Yoshitake, Ren, Dawei, Stevenson, Ryan, Yao, Maoqing, Yeh, Ting Wei, Zhao, Hanmin
Publikováno v:
In Progress in Quantum Electronics January 2021 75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YEH,TING-WEI, 葉庭維
108
As the live streaming gradually prevalent and brings the potential benefits (or business opportunities) in Taiwan. More and more people interested in live streaming commerce. "Streamer" or live broadcasts on the stream platform become curren
As the live streaming gradually prevalent and brings the potential benefits (or business opportunities) in Taiwan. More and more people interested in live streaming commerce. "Streamer" or live broadcasts on the stream platform become curren
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/3vk2wq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeh, Ting-Wei, 葉庭瑋
105
Understanding the Bore mushroom farm purchasing intention of consumer and analyze whether brand image and perceived value will influence purchasing intention is this study’s main purpose. 231 respondents’ opinions were received. The stud
Understanding the Bore mushroom farm purchasing intention of consumer and analyze whether brand image and perceived value will influence purchasing intention is this study’s main purpose. 231 respondents’ opinions were received. The stud
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/r353dp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.