Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Yeh, Martin K."'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2022 Jul 01. 25(3), 105-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48673728
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2021 Jul 01. 24(3), 29-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27032854
Autor:
Ritter, Frank E.1 (AUTHOR), Yeh, Martin K.2 (AUTHOR), Stager, Sarah J.1 (AUTHOR), McDermott, Ashley F.3 (AUTHOR), Weyhrauch, Peter W.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Jul2023, Vol. 39 Issue 11, p2253-2267. 15p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 4 Charts, 6 Graphs.
Publikováno v:
Software Quality Journal; Jun2024, Vol. 32 Issue 2, p431-457, 27p
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Oct2022, Vol. 41 Issue 12, p2528-2545. 18p. 1 Color Photograph, 7 Diagrams, 16 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsung-Yen Chuang1 chuangyen@mail.nutn.edu.tw, Yeh, Martin K.-C.2 martin.yeh@psu.edu, Yu-Lun Lin1 allenwubai@gmail.com
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Jul2021, Vol. 24 Issue 3, p29-43. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Yu-Tzu1 (AUTHOR) linyt0802@gmail.com, Yeh, Martin K.-C.2 (AUTHOR), Tan, Sheng-Rong1 (AUTHOR)
Publikováno v:
IEEE Transactions on Education. Nov2022, Vol. 65 Issue 4, p617-627. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.