Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"Yeatman, H."'
Publikováno v:
Health Promotion International, 2016 Dec 01. 31(4), 925-935.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48517771
Publikováno v:
In Public Health August 2015 129(8):1030-1037
Publikováno v:
International Journal of Women's Health, Vol Volume 8, Pp 405-419 (2016)
Khlood Bookari,1 Heather Yeatman,1 Moira Williamson2,3 1School of Health and Society, Faculty of Social Sciences, 2School of Nursing, Faculty of Science, Medicine and Health, University of Wollongong, Wollongong, NSW, 3School of Nursing and Midwifery
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba48ad3c2285489ebd2e60379a46d86d
Autor:
YEATMAN, H. R., NOVE, T.
Publikováno v:
Health Promotion International, 2002 Dec 01. 17(4), 341-350.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45152656
Publikováno v:
BMC Proceedings, Vol 5, Iss Suppl 6, p O20 (2011)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a662f2b8ba814d0db61edf2359f17e5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amini, M., Nasrin Omidvar, Yeatman, H., Shariat-Jafari, S., Eslami-Amirabadi, M., Zahedirad, M.
Publikováno v:
International Journal of Preventive Medicine, Vol 5, Iss 10, Pp 1337-1342 (2014)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Background: Advertisements can influence children′s health related behaviors. Television advertisements are the main avenues directing commercials at children in Iran. This study aimed to explore the content of food advertisement during children′
Publikováno v:
Nutrition & Dietetics. Sep2003, Vol. 60 Issue 3, p213-216. 4p.
Publikováno v:
Nutrition & Dietetics. Sep2002, Vol. 59 Issue 3, p181-204. 8p.