Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Yeasmin Sultana"'
Publikováno v:
AAOU Journal, Vol 19, Iss 1, Pp 19-36 (2024)
Purpose – This research aimed to capture undergraduate students' experiences in the transition from face-to-face (F2F) learning to online learning. This study explored their perceptions regarding the effectiveness of online learning in their academ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef7cc582106e4c30b8cd8017caa445cb
Autor:
Yeasmin, Sultana1 (AUTHOR), Hasan, S. M. Tafsir1 (AUTHOR), Chisti, Mohammod Jobayer1 (AUTHOR), Khan, Md Alfazal1,2 (AUTHOR), Faruque, A. S. G.1 (AUTHOR) gfaruque@icddrb.org, Ahmed, Tahmeed1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/26/2022, Vol. 17 Issue 8, p1-13. 13p.
Autor:
Yeasmin Sultana, James E. Richie
Publikováno v:
Progress In Electromagnetics Research M. 114:49-57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brooks, W Abdullah, Yunus, M, Santosham, Mathuram, Wahed, MA, Nahar, Kamrun, Yeasmin, Sultana, Black, Robert E
Publikováno v:
In The Lancet 2004 363(9422):1683-1688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.