Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"Yeager, David S."'
Autor:
Handa, Kunal, Clapper, Margaret, Boyle, Jessica, Wang, Rose E, Yang, Diyi, Yeager, David S, Demszky, Dorottya
Teachers' growth mindset supportive language (GMSL)--rhetoric emphasizing that one's skills can be improved over time--has been shown to significantly reduce disparities in academic achievement and enhance students' learning outcomes. Although teache
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.10637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chafkin, Julia E., O’Brien, Joseph M., Medrano, Fortunato N., Lee, Hae Yeon, Josephs, Robert A., Yeager, David S.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience December 2022 58
Autor:
Carroll, Jamie M.1 jcarroll2@tulane.edu, Yeager, David S.2, Buontempo, Jenny2, Hecht, Cameron2, Cimpian, Andrei3, Mhatre, Pratik2, Muller, Chandra2, Crosnoe, Robert2
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development. Sep2023, Vol. 88 Issue 2, p7-109. 103p. 2 Diagrams, 21 Charts, 10 Graphs.
Autor:
Chafkin, Julia E., O'Brien, Joseph M., Medrano, Fortunato N., Lee, Hae Yeon, Yeager, David S., Josephs, Robert A.
Publikováno v:
In Comprehensive Psychoneuroendocrinology May 2022 10
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Dec . 116(51), 25535-25545.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26863896
Autor:
Smith, Eric N.1 (AUTHOR) ensmith@utexas.edu, Yeager, David S.1,2 (AUTHOR), Dweck, Carol S.3 (AUTHOR), Walton, Gregory M.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Dec2022, Vol. 34 Issue 4, p2197-2219. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives on Psychological Science, 2018 Jan 01. 13(1), 101-122.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44654203
Autor:
Kubzansky, Laura D., Kim, Eric S., Boehm, Julia K., Davidson, Richard J., Huffman, Jeffrey C., Loucks, Eric B., Lyubomirsky, Sonja, Picard, Rosalind W., Schueller, Stephen M., Trudel-Fitzgerald, Claudia, VanderWeele, Tyler J., Warran, Katey, Yeager, David S., Yeh, Charlotte S., Moskowitz, Judith T.
Publikováno v:
Kubzansky, L D, Kim, E S, Boehm, J K, Davidson, R J, Huffman, J C, Loucks, E B, Lyubomirsky, S, Picard, R W, Schueller, S M, Trudel-Fitzgerald, C, VanderWeele, T J, Warran, K, Yeager, D S, Yeh, C S & Moskowitz, J T 2023, ' Interventions to modify psychological well-being : Progress, promises, and an agenda for future research ', Affective Science, vol. 4, pp. 174-184 . https://doi.org/10.1007/s42761-022-00167-w
Psychological well-being, characterized by feelings, cognitions, and strategies that are associated with positive functioning (including hedonic and eudaimonic well-being), has been linked with better physical health and greater longevity. Importantl