Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Yazıcı, Merve"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beşenek, Mert1 mbesenek1989@gmail.com, Yazıcı, Merve2
Publikováno v:
Klinik Psikiyatri Dergisi. 2022, Vol. 25 Issue 2, p193-201. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychiatric Genetics. 33:8-19
Objective: It was aimed to investigate the role of the forkhead box protein P2 (FOXP2) gene in the cause of specific learning disorder (SLD) with the next-generation sequencing method. Material and methods: The study included 52 children diagnosed wi
Publikováno v:
Turkish Medical Student Journal; 2024, Vol. 11 Issue 1, p26-29, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yazıcı, Merve, Güner Gültekin, Duygu
Publikováno v:
Economic Development and the Environmental Ecosystem ISBN: 9783031265952
The use and development of renewable energy technologies and sources have become a significant policy incentive in many countries across the globe. Promoting renewable energy was already instituted in most nations, but many legal and institutional ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d4e0cdf0edad714b3a02497408c2e4a
https://doi.org/10.1007/978-3-031-26596-9_4
https://doi.org/10.1007/978-3-031-26596-9_4