Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Yavuzalp, N."'
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2019 Oct 01. 28(5), 579-588.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48699334
Autor:
Yavuzalp, N., Bahcivan, E.
The aim of this study is to analyze the relationships among online self-efficacy beliefs, social presence in online environments, epistemological beliefs and teaching-learning conceptions of university students taking campus-based courses via distanc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::390549da7957e19f248ea561471663e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İbrahim Yaşar KAZU, Yavuzalp, N.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 3, Iss 1, Pp 45-53 (2008)
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 3, Iss 1, Pp 45-53 (2008)
This research is a descriptive study and examinesinstructional software usage and teacher's attitude towardsinstructional software. The data was gathered using masssampling of 471 teachers from 17 primary schools in the citycenter of Elazig and Malat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9029718656a98bd6e5ac4cb55a4e3ffb
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84857015929&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84857015929&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.