Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Yaros, Anna"'
Autor:
Morgan-López, Antonio A., Saavedra, Lissette M., McDaniel, Heather L., West, Stephen G., Ialongo, Nicholas S., Bradshaw, Catherine P., Tonigan, Alexandra T., Montgomery, Barrett W., Powell, Nicole P., Qu, Lixin, Yaros, Anna C., Lochman, John E.
Publikováno v:
In Behavior Therapy August 2024
Autor:
Miller, Adam Bryant, Oppenheimer, Caroline W., Chew, Robert F., Weitzel, Kirsty J., D'Arcangelo, Brianna, Barnes, Autumn, Lowe, Ashley, Yaros, Anna C.
Publikováno v:
In Preventive Medicine December 2023 177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morgan-López, Antonio A., McDaniel, Heather L., Bradshaw, Catherine P., Saavedra, Lissette M., Lochman, John E., Kaihoi, Chelsea A., Powell, Nicole P., Qu, Lixin, Yaros, Anna C.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials April 2022 115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nguyen, Peter V., Corona, Rosalie, DeCarlo, Matthew Peter, Yaros, Anna, Le, Anh Thuy, Compton, Kimberly
Publikováno v:
Journal of Ethnic and Cultural Studies, 2018 Dec 01. 5(2), 1-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48710186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McDaniel, Heather, Bradshaw, Catherine, Morgan-Lopez, Antonio, Saavedra, Lissette, Yaros, Anna, Lochman, John, Powell, Nicole, Qu, Lixin, Budavari, Alexa, Soland, James
The purpose of this project is to conduct an integrative data analysis (IDA) which combines individual-level student data collected across 11 randomized controlled trials (RCTs) of the Coping Power Program (CP), an evidence-based, school-based, preve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::41bf2706d9a7a4e58159cfe1cc54d21c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.