Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Yarnell, Lisa"'
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2022 73
Autor:
Yarnell, Lisa Marie
This dissertation focuses on results of multi-group SEM models estimated using data from the National Longitudinal Study of Adolescent Health (Add Health) in order to determine appropriate measurement and structural models for the relationship betwee
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-08-3872
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2018 Apr 01. 55(2), 287-324.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26643540
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect February 2016 52:146-157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neff, Kristin D., Toth-Kiraly, Istvan, Yarnell, Lisa M., Arimitsu, Kohki, Castilho, Paula, Ghorbani, Nima, Guo, Xiaoxia Hailan, Hirsch, Jameson K., Hupfeld, Jorg, Hutz, Claudio S., Kotsou, Ilios, Lee, Woo Kyeong, Montero-Marin, Jesus, Sirois, Fuschia M., de Souza, Luciana K., Svendsen, Julie L., Wilkinson, Ross B.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
This study examined the factor structure of the Self-Compassion Scale (SCS) using secondary data drawn from 20 samples (N = 11,685)—7 English and 13 non-English—including 10 community, 6 student, 1 mixed community/student, 1 meditator, and 2 clin
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/5543
Social versus intrapersonal ToM: Social ToM is a cognitive strength for low- and middle-SES children
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology 2007 28(4):285-297
Autor:
Yarnell, Lisa M.1 (AUTHOR) lyarnell@air.org, Stafford, Rose E.2 (AUTHOR), Neff, Kristin D.2 (AUTHOR), Reilly, Erin D.2 (AUTHOR), Knox, Marissa C.2 (AUTHOR), Mullarkey, Michael2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Self & Identity. Sep2015, Vol. 14 Issue 5, p499-520. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.