Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Yarime, M."'
Autor:
Ahl, A., Yarime, M., Goto, M., Chopra, Shauhrat S., Kumar, Nallapaneni Manoj., Tanaka, K., Sagawa, D.
Publikováno v:
In Renewable and Sustainable Energy Reviews January 2020 117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The rapid change of technological, social, and cultural structures is challenging universities to offer new educational programs. The Global Leader Program for Social Design and Management (GSDM) of the University of Tokyo can be seen as a forerunner
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::a2288a6f5241bf9615e42e4dd5bf9078
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/253384
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/253384
Publikováno v:
Science and Public Policy; 41(2), pp 151-179 (2014)
This paper explores a global trend where universities are collaborating with government, industry and civil society to advance the sustainable transformation of a specific geographical area or societal sub-system. With empirical evidence, we argue th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.