Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Yarar, Nadine"'
Autor:
Yarar, Nadine, Orth, Ulrich R.
Publikováno v:
In Appetite 1 January 2018 120:145-157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lohmann, M, Yarar, N, Sonntag, U & Schmücker, D 2020, Reiseanalyse Trendstudie 2030-Urlaubsnachfrage im Quellmarkt Deutschland. FUR Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen, Kiel .
The travel analysis trend study describes the development lines of the demand side of the vacation tourism in Germany, from the early 70's of the last century to the year 2030. The empirical basis for the study offers the travel analysis (RA) of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3697::d7f37ac21540fb0aebd2ee7ef2bcd155
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/reiseanalyse-trendstudie-2030--urlaubsnachfrage-im-quellmarkt-deutschland(fe3602a0-eee0-40b8-94bc-283f0577c363).html
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/reiseanalyse-trendstudie-2030--urlaubsnachfrage-im-quellmarkt-deutschland(fe3602a0-eee0-40b8-94bc-283f0577c363).html
Autor:
Köchling, Anne, Engeset, Marit Gundersen, Reif, Julian, Yarar, Nadine, Ritalahti, Jarmo, Holmberg, Eva, Velvin, Jan
Publikováno v:
Current Issues in Tourism; Apr2022, Vol. 25 Issue 7, p1074-1087, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yarar, Nadine
Food marketing can be used as a means to combat the current obesity epidemic by increasing the healthiness of a consumer’s diet. The negative and positive influence of marketing practices on food intake has been investigated for advertisement via t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2ad38582ba48669de36e8ed86994640b
http://macau.uni-kiel.de/receive/dissertation_diss_00021887
http://macau.uni-kiel.de/receive/dissertation_diss_00021887
Integrating research on human body shapes with studies of health cues in food package design, this research explores how food packages resembling humanoid shapes impact consumers' evaluation of food healthiness. Adopting a self-referencing perspectiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a34814cd906bd3f63b4e198155efcaa6
https://hdl.handle.net/11541.2/140453
https://hdl.handle.net/11541.2/140453
Autor:
Ulrich R. Orth, Nadine Yarar
Publikováno v:
Appetite. 120
Food is an important driver of individual health, and an important subject in public policy and health intervention research. Viewpoints on what constitutes healthy nutrition, however, are manifold and highly subjective in nature, suggesting there is