Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Yap, Stephanie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pan, Jieming, Yang, Zaifeng, Yap, Stephanie Hui Kit, Zhang, Xiangyu, Xu, Zefeng, Li, Yida, Luo, Yuxuan, Zamburg, Evgeny, Liu, En-Xiao, Tham, Chen-Khong, Thean, Aaron Voon-Yew
Publikováno v:
In Food Packaging and Shelf Life September 2022 33
Publikováno v:
In Microchemical Journal September 2022 180
Autor:
Yuan, Yufeng, Panwar, Nishtha, Yap, Stephanie Hui Kit, Wu, Qiang, Zeng, Shuwen, Xu, Jianhua, Tjin, Swee Chuan, Song, Jun, Qu, Junle, Yong, Ken-Tye
Publikováno v:
In Coordination Chemistry Reviews 15 April 2017 337:1-33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rezzonico, Stefano, Goldberg, Ahuva, Mak, Katy Ka-Yan, Yap, Stephanie, Milburn, Trelani, Belletti, Adriana, Girolametto, Luigi
Purpose: The aim of this study was to compare narratives generated by 4-year-old and 5-year-old children who were bilingual in English and Cantonese.Method: The sample included 47 children (23 who were 4 years old and 24 who were 5 years old) living
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e727f22f4fcd2708c37786c62363510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.