Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Yanishevskaya M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 27, Iss 1, Pp 27-36 (2022)
The purpose of our work was to study the factors that determine the effectiveness of model acquisition in solving inquiry-based problems (balance scale problem). An experimental lesson, which we conducted in the 4th grade, revealed the differences in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1e6704147e34d8582b601475b426247
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 25, Iss 5, Pp 95-108 (2020)
We construct an introductory Natural Sciences curriculum that meets the demands of the «cultural-historical school». Our main task was to find the conditions that contribute to the formation of model mediation of text understanding within the Natur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d8d55d345d4e2dbdb66cafb3f98cac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 98, p 01011 (2021)
As the transition period from primary to secondary education is difficult for many students, our strive is to study the psychological features, which may scaffold student’s promotion and provide for future successful learning. We consider the educa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d93d70984e04e25894ffac69a45b0ed