Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Yani‐de‐Soriano, Mirella"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bastos, Adriana, Veludo-de-Oliveira, Tânia, Yani-de-Soriano, Mirella, Atalla, Marcio, Gualano, Bruno
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2021, Vol. 12, Issue 1, pp. 29-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-09-2020-0187
Publikováno v:
European Business Review, 2019, Vol. 31, Issue 4, pp. 544-566.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EBR-01-2018-0022
Autor:
Yani-de-Soriano, Mirella, Hanel, Paul H.P., Vazquez-Carrasco, Rosario, Cambra-Fierro, Jesús, Wilson, Alan, Centeno, Edgar
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2019, Vol. 53, Issue 4, pp. 708-732.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2017-0570
Autor:
Veludo-de-Oliveira, Tania M., Alhaidari, Ibrahim S., Yani-de-Soriano, Mirella, Yousafzai, Shumaila Y.
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 2017 Apr 01. 28(2), 571-593.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668848
Autor:
Slater, Stephanie1 (AUTHOR) SlaterS@cf.ac.uk, Yani-de-Soriano, Mirella1 (AUTHOR) Yani-de-SorianoM@cardiff.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Oct2010, Vol. 26 Issue 11-12, p1143-1160. 18p. 1 Chart.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2012 Nov 01. 110(4), 393-395.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41684042
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2012 Nov 01. 110(4), 481-497.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41684049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Feb2013, Vol. 30 Issue 2, p148-159. 12p. 4 Charts.