Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Yang-Mei Yu"'
Autor:
Yang-Mei Yu, Peggy Miu-Yee Poon, Aayushi Ashok Sharma, Sidney Man-Ngai Chan, Fred Wang-Fat Lee, Ian Wing-Yin Mo, Eric Tung-Po Sze
Publikováno v:
Applied Microbiology. 2:175-184
The use of probiotic bacteria can not only enhance the nutritional utilization of fish feeds to produce more biomass but can also provide a practically “safer” alternative to the fish farming industry to reduce the abuse of antibiotics and drugs.
Autor:
Yang, Mei-Yu, 楊梅玉
103
The machine replace the human is miracle of the Industrial Revolution. For this reason, machine has "the mother of industry" in the world. For able to quickly solve the problems of people processes and Taiwan under the automation and sophist
The machine replace the human is miracle of the Industrial Revolution. For this reason, machine has "the mother of industry" in the world. For able to quickly solve the problems of people processes and Taiwan under the automation and sophist
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/32twxu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Mei-yu, 楊美玉
90
The purpose of this study was to explore the possible ways of implementing STS educations to develop school-based curriculum in elementary schools. The study have provided teaching patterns and references for school-based curriculums. The res
The purpose of this study was to explore the possible ways of implementing STS educations to develop school-based curriculum in elementary schools. The study have provided teaching patterns and references for school-based curriculums. The res
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/14571979578748699452
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.