Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Yang Yaokun"'
Autor:
Yang Yaokun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper discusses the implementation of informatization strategies in music teaching in colleges and universities, mainly through constructing an online teaching platform, using Bayesian nonparametric models and extreme gradient boosting algorithm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/911ea8760c4844688711011a43a48716
Autor:
Yang Yaokun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The study uses the MKR (Multi-task Knowledge-aware Recommendation) model, which integrates knowledge graphs and multilayer perceptron networks, and focuses on mining users’ high-level music preferences from music information and user behaviors. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be65d977c10c4905bdbd6173c5227b08
Autor:
Luo, Gan, Liu, Min, Zeng, Jinjie, Huang, Shuntao, Huang, Jingshu, Ahmed, Zulfiqar, Yang, Yaokun, Lai, Renhao, Xu, Dequan
Publikováno v:
In Bioresource Technology July 2023 380
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Natural Gas Science and Engineering November 2016 36 Part A:519-539
Publikováno v:
In Journal of Petroleum Science and Engineering October 2016 146:813-831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Petroleum Exploration and Production Technology. 6:343-349
Based on the classical PKN two-dimensional fracture propagation mathematical model, the two-dimensional leak-off model of fracturing fluid of fractured dual-medium reservoir is established by considering the time-varying non-Newtonian fracturing flui
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.