Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Yang Ya Lan"'
Autor:
Wu, Wen-hui, Yang, Ya-Lan, Wang, Ting, Sun, Xiao-Meng, Wei, Meng-Guang, Zhou, Xin-Yue, Zhu, Li-Zeng, Ma, Gaoxiang, Liu, Baolin, Qi, Lian-Wen, Liu, Qun
Publikováno v:
In Phytomedicine December 2024 135
Publikováno v:
In Journal of Integrative Agriculture November 2023 22(11):3489-3499
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulati, Nuerkaimaier, Li, Zhong‐Qi, Zhang, Yan‐Ru, Yang, Ya‐Lan, Li, Li, Li, Xue, Guo, Jiang‐Fan, He, Jun‐Min, Zheng, Bo‐Wen
Publikováno v:
Plant, Cell & Environment; Dec2024, Vol. 47 Issue 12, p5039-5052, 14p
Autor:
Yang Ya Lan, 楊雅嵐
101
This study aims to explore the translation of children’s and young adult literature by analyzing the Chinese version of Diary of a Wimpy Kid through Venuti’s domestication and foreignization translation strategies to understand the trans
This study aims to explore the translation of children’s and young adult literature by analyzing the Chinese version of Diary of a Wimpy Kid through Venuti’s domestication and foreignization translation strategies to understand the trans
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/29243571298634241946
Autor:
Hsu, Hung-Te1,2 (AUTHOR) hdhsu@kmu.edu.tw, Yang, Ya-Lan3 (AUTHOR) tajen400221162@gmail.com, Chang, Wan-Hsuan3,4 (AUTHOR) huangsh63@gmail.com, Fang, Wei-Yu3 (AUTHOR) tunafung@gmail.com, Huang, Shu-Hung4,5,6,7 (AUTHOR), Chou, Shah-Hwa8,9 (AUTHOR) shhwch@kmu.edu.tw, Lo, Yi-Ching3,4,10,11 (AUTHOR) hdhsu@kmu.edu.tw
Publikováno v:
Biomolecules (2218-273X). May2022, Vol. 12 Issue 5, p661. 14p.
Autor:
YANG Ya-lan, TANG Wei
Publikováno v:
International Journal of English Language and Translation Studies, Vol 06, Iss 04, Pp 154-159 (2018)
This empirical study was designed to assess the influence of psycho-physiological components in English-to-Chinese interpreting course. Based on PACET’s model of translation competence and its depiction of psycho-physiological components, and with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6295adcac14644689380f030d5924a86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.