Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Yang Qingbin"'
Autor:
Yang Qingbin
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Based on the combination of literature related to virtual reality technology, physical education learning interest, and the impact of virtual reality technology on physical education learning interest, a blended teaching mode design with VRTECH techn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e8ab2ad647d437381b01fac2ce4831e
Publikováno v:
In Composites Communications June 2024 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Colloid And Interface Science October 2022 623:762-774
Autor:
Yang, Qingbin1,2 (AUTHOR), Lei, Xuetao1,2 (AUTHOR), He, Jiayong1,2 (AUTHOR), Peng, Yanmei1,2 (AUTHOR), Zhang, Yihao1,2 (AUTHOR), Ling, Ruoyu1,2 (AUTHOR), Wu, Chaorui1,2 (AUTHOR), Zhang, Guofan1,2 (AUTHOR), Zheng, Boyang1,2 (AUTHOR), Chen, Xinhua1,2 (AUTHOR), Zou, Boya1,2 (AUTHOR), Fu, Ziyi1,2 (AUTHOR), Zhao, Liying1,2 (AUTHOR), Liu, Hao1,2 (AUTHOR), Hu, Yanfeng1,2 (AUTHOR), Yu, Jiang1,2 (AUTHOR), Li, Fengping1,2 (AUTHOR) vvcomnet@smu.edu.cn, Ye, Gengtai1,2 (AUTHOR) yegt@smu.edu.cn, Li, Guoxin1,2 (AUTHOR) gzliguoxin@163.com
Publikováno v:
Advanced Science. 8/15/2023, Vol. 10 Issue 23, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.