Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Yang AZ"'
Autor:
Yang Azevedo Tavares, Minjae Lee
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 98466-98479 (2024)
The continuous-time linear equalizer (CTLE) is a key component in receivers for improving the achievable bit error rate. Available CTLE background adaptation methods are limited to adjusting a single parameter, such as the source resistance or capaci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/691d3b38f8ac4e2894ae3a2cf936b276
Publikováno v:
Jurnal Sosiologi Pendidikan Humanis, Vol 8, Iss 2, Pp 116-129 (2023)
The Province of Bangka Belitung Islands is designated by the central government for the establishment of the Confucian State University (Perguruan Tinggi Negeri/PTN Konghucu). However, the government's initiative to build this Confucian State Univers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70dac466a03d4b688d01f246f894c1fb
Autor:
Yang Azevedo Tavares, Diomadson Rodrigues Belfort, Sebastian Yuri Cavalcanti Catunda, Sabiniano Araújo Rodrigues, James Tandon
Publikováno v:
Revista Principia, Vol 1, Iss 48, Pp 85-98 (2020)
This paper presents the development of a custom SRAM island-style FPGA, covering the information needed and the steps involved in hardware implementation, bitstream configuration and design alternatives to facilitate the overall implementation effort
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d02da49d9cae48b69b58a686988f39d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.