Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Yang,Yu hua"'
Publikováno v:
In Integration September 2023 92:99-105
Autor:
Chen, Xing-Yuan, Yang, Yu-Hua, Lai, Guo-Xia, Chen, Jia, Zhu, Wei-Ling, Lai, Tian-Shu, Luo, Guo-Ping, Zhao, Yu-Jun, Xu, Xiang-Fu
Publikováno v:
In Physica B: Physics of Condensed Matter 1 March 2020 580
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 234, Iss 3, Pp 379-381 (2019)
C34H36CoN4O5, triclinic, P1̅ (no. 2), a = 8.7040(5) Å, b = 12.7375(9) Å, c = 14.2626(9) Å, α = 99.054(2)°, β = 95.727(2)°, γ = 92.477(2)° V = 1550.96(17) Å3, Z = 2, Rgt(F) = 0.0554, wRref(F2) = 0.1369, T = 296(2) K.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a0ef25c528e4ebab424850216a03742
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 232, Iss 6, Pp 869-872 (2017)
C44H49Cl2Co3N6O12, Triclinic, P1̅, a = 9.7415(9) Å, b = 13.6440(14) Å, c = 17.5241(11) Å, α = 72.807(10)°, β = 83.019(9)°, γ = 72.246(9)°, V = 2450.6(5) Å3, Z = 2, Rgt(F) = 0.0700, wRref(F2) = 0.1505, T = 291(2) K.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dfbf0cdaade495984d11bf1cd2e9e01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Sensors & Actuators: B. Chemical May 2014 195:549-561
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 232, Iss 6, Pp 867-868 (2017)
C15H13NO3, monoclinic, P21/c (no. 14) a = 7.5158(6) Å, b = 6.3940(5) Å, c = 25.881(3) Å, β = 93.243(8)°, Z = 4, V = 1241.74(19) Å3, Rgt(F) = 0.0547, wRref(F2) = 0.1582, T = 173 K.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0de3b81246d4b2893147bc5b0a358b9
Publikováno v:
In Applied Surface Science 2011 258(5):1826-1830
Autor:
Yang,Yu hua, 楊祐華
100
The major purpose of the study is to identify elementary school students’ beliefs toward effective teaching and make a comparison to those of their teachers’. In language classrooms, the students and their English teachers may have very
The major purpose of the study is to identify elementary school students’ beliefs toward effective teaching and make a comparison to those of their teachers’. In language classrooms, the students and their English teachers may have very
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/51674808446867486219