Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Yang, Shuyin"'
Autor:
Yi, Bojiao, Li, Zeyu, Zhao, Yurou, Yan, Han, Xiao, Junping, Zhou, Zhigang, Cui, Yu, Yang, Shuyin, Bi, Jingbo, Yang, Hongjun, Guo, Na, Zhao, Min
Publikováno v:
In Journal of Pharmaceutical and Biomedical Analysis 15 August 2024 246
Autor:
Le, Changwen, Qin, Yueyue, Wang, Zheng, Wang, Deqiang, Zhong, Fangyu, Yang, Shuyin, Liu, Jianguang
Publikováno v:
Diabetology & Metabolic Syndrome; 10/30/2024, Vol. 16 Issue 1, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dong, Xiaojun, Gong, Yu, Zeng, Hui, Hao, Yu, Wang, Xianbo, Hou, Jing, Wang, Jiefei, Li, Juan, Zhu, Yueke, Liu, Haixia, Han, Junyan, Zhou, Haiwei, Shen, Liwei, Gao, Ting, Zhou, Tingting, Yang, Shuyin, Li, Shuting, Chen, Yingxuan, Meng, Qinghua, Li, Hai
Publikováno v:
Liver International; Nov2013, Vol. 33 Issue 10, p1517-1526, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Shuying, 楊淑媖
101
The study aims to develop a scaling item bank in High School General Scholastic Ability Test (GSAT) for the subject English. Teachers may apply the scaling item bank as the basic tool to estimate students’ ability positioning, and students
The study aims to develop a scaling item bank in High School General Scholastic Ability Test (GSAT) for the subject English. Teachers may apply the scaling item bank as the basic tool to estimate students’ ability positioning, and students
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/04198164920113693567