Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"Yang, Seungwon"'
Autor:
Yang, Seungwon
Identifying topics of a textual document is useful for many purposes. We can organize the documents by topics in digital libraries. Then, we could browse and search for the documents with specific topics. By examining the topics of a document, we can
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/25111
The Virginia Tech Department of Computer Science (VT CS) and the University of North Carolina at Chapel Hill School of Information and Library Science (UNC SILS) have launched a curriculum development project in the area of digital libraries. Educati
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/106056
This paper identifies the "state of the art" in digital library education in Library and Information Science programs, by identifying the readings that are assigned in digital library courses and the topics of these readings. The most frequently-assi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/106279
Autor:
Smolinsky, Lawrence, Yang, Seungwon
Publikováno v:
In Journal of Informetrics February 2024 18(1)
Autor:
Kang, Sung Wook, Jo, Hyeong Geun, Kim, Donghyun, Jeong, Kyeoul, Lee, Jaeok, Lee, Hwa Jeong, Yang, Seungwon, Park, Sohyun, Rhie, Sandy Jeong, Chung, Eun Kyoung
Publikováno v:
In Journal of Critical Care December 2023 78
Autor:
Yang, Zizhao, Yang, Seungwon, Cui, Yan-Hong, Wei, Jiangbo, Shah, Palak, Park, Gayoung, Cui, Xiaolong, He, Chuan, He, Yu-Ying
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Aug . 118(35), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27075332
Autor:
Lee, Hyobin, Yang, Seungwon, Kim, Suhwan, Song, Jihun, Park, Joonam, Doh, Chil-Hoon, Ha, Yoon-Cheol, Kwon, Tae-Soon, Lee, Yong Min
Publikováno v:
In Current Opinion in Electrochemistry August 2022 34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.