Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Yang, Jinwook"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Realization of CMOS operation in 3-dimensional stacked FET with self-aligned direct backside contact
Autor:
Park, Juhun, Park, Jaehyun, Park, Jejune, Hwang, Kyuman, Yun, Jinchan, Kim, Dahye, Park, Sungil, Yang, Jinwook, Jeong, Jae Won, Yun, Chuljin, Bae, Jinho, Huh, Daihong, Yeon, Deukho, Kim, Sanghyeon, Baek, Seungeun, Son, Soomin, Lee, Junghan, Kim, Tae-Sun, Lee, Seungjun, Lee, Sun-Jung, Park, Sang Wuk, Kuh, Bong Jin, Ha, Daewon, Hyun, Sangjin, Ahn, Su Jin, Song, Jaihyuk
Publikováno v:
Japanese Journal of Applied Physics; December 2024, Vol. 63 Issue: 12 p120803-120803, 1p
Autor:
Kwon, Sangan, Kim, Soondong, Yoon, Changnoh, Kim, Taehoon, Yang, Jinwook, Choi, Yongseok, Choe, Wonjun
Publikováno v:
SID Symposium Digest of Technical Papers; Jun2022, Vol. 53 Issue 1, p155-158, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sangpil Yoon, Kim Youngwha, Yang Jinwook, Hyunwook Kim, Park Woochool, Eun-Seok Ryu, Choi Minsu, Junsuk Lee, Yang Jaeyoung
Publikováno v:
ICME Workshops
To increase the sense of immersion of 360 virtual reality (VR) images, this paper proposes and implements the foveated rendering technology through precise region-of-interest (ROI) detection using eye-tracking-based head-mounted display. It uses HEVC
Autor:
Junsuk Lee, Hyunwook Kim, Park Woochool, Choi Minsu, Yang Jinwook, Kim Younghwa, Sangpil Yoon
Publikováno v:
MMSys
To increase the sense of immersion of 360VR images, we have proposed and implemented foveated rendering technology through precision region-of-interest detection using eye-tracking-based head-mounted display equipment for a high-efficiency video codi
Publikováno v:
MMSys
This paper shows how a system was designed and implemented for the live tiled streaming of 360° Virtual Reality(VR) eSports based on HEVC. A virtual camera technique was designed and implemented based on the Unity and Unreal engines as a means of ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Soondong, Yang, Jinwook, Yoon, Changnoh, Choe, Eungyeong, Moon, Junhee, Park, Gyungsoon, Kim, Yeonhong, Lee, Myungho, Yu, Bonghyun
Publikováno v:
SID Symposium Digest of Technical Papers; May2018, Vol. 49 Issue 1, p540-542, 3p