Zobrazeno 1 - 10
of 786
pro vyhledávání: '"Yang, Je"'
Multi-agent reinforcement learning (MARL) is a powerful technology to construct interactive artificial intelligent systems in various applications such as multi-robot control and self-driving cars. Unlike supervised model or single-agent reinforcemen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.16624
Autor:
Rahimipetroudi, Iman, Omer, Ahmed, Hwan Park, Seung, Haeng Hur, Jun, Won Lee, Dong, Rashid, Kashif, Bok Yang, Je, Keun Dong, Sang
Publikováno v:
In Applied Thermal Engineering 15 July 2024 249
Publikováno v:
RA-L 7(2):5151-5158, 2022
Lower-limb prosthesis wearers are more prone to falling than non-amputees. Powered prostheses can reduce this instability of passive prostheses. While shown to be more stable in practice, powered prostheses generally use model-independent control met
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.11561
In this paper, we present a deep reinforcement learning platform named FIXAR which employs fixed-point data types and arithmetic units for the first time using a SW/HW co-design approach. Starting from 32-bit fixed-point data, Quantization-Aware Trai
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.12103
Autor:
Omer, Ahmed, Kazmi, Wajahat Waheed, Rahimipetroudi, Iman, Syed, Muhammad Wasi, Rashid, Kashif, Yang, Je Bok, Lee, In Gu, Dong, Sang Keun
Publikováno v:
In Renewable Energy December 2023 219 Part 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Je-Wei, 楊哲維
103
This thesis presents four algorithms for real-time estimation of the tire-road friction coefficient of each individual wheel based on the brush longitudinal tire model. These algorithms include 1) a tire-road friction coefficient estimator b
This thesis presents four algorithms for real-time estimation of the tire-road friction coefficient of each individual wheel based on the brush longitudinal tire model. These algorithms include 1) a tire-road friction coefficient estimator b
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/77640772031991597667
Publikováno v:
In International Journal of Thermal Sciences March 2022 173