Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Yang, Dorothy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Developmental Brain Research 2005 154(1):91-100
Autor:
Rogan, Walter J., Gladen, Beth C., Hung, Kun-Long, Koong, Shin-Lan, Shih, Ling-Yu, Taylor, James S., Wu, Ying-Chin, Yang, Dorothy, Ragan, N. Beth, Hsu, Chen-Chin
Publikováno v:
Science, 1988 Jul . 241(4863), 334-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1701509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Dorothy Daw-Shin
Publikováno v:
Yang, Dorothy Daw-Shin. (2015). It's About Time : Prosodic Influences in Language Production and Comprehension. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1q10v86f
The goal of much of the psycholinguistic work on sentence processing has been to identify the sources of information that listeners/readers use to make first-pass 'parsing' decisions and to specify the time course at which they use these sources. Som
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5e6a730d6f2d4a49088f8ee0cbd6c0e9
http://n2t.net/ark:/20775/bb3551303n
http://n2t.net/ark:/20775/bb3551303n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.