Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Yaneva, R."'
Autor:
Zlatanova T., Djuglarska M., Popov N. A., Shtereva-Tzоuni D., Petrova-Gotova Ts., Yaneva R., Naseva E., Lazarova M., Stoyanova Ts., Popov N. N.
Publikováno v:
Acta Medica Bulgarica, Vol 50, Iss 2, Pp 49-59 (2023)
The significance of control increases with the push towards improving the overall effectiveness of the health insurance system. In order for public resources to be spent lawfully and effectively, there needs to be increased control not only from the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da4cc9676ccb4a7da93de93cca649523
Autor:
Popov, N.1, Yaneva, R.1 r.yaneva@foz.mu-sofia.bg, Zlatanova, T.1, Petrova-Gotova, T.1, Shtereva-Tzouni, D.1, Naseva, E.1, Lazarova, M.1, Dzhuglarska, M.1, Nikolov, N.1, Ivanov, I.2
Publikováno v:
Trakia Journal of Sciences. 2023, Vol. 21 Issue 2, p155-161. 7p.
Autor:
Yaneva, R., Popov, N., Zlatanova, T., Petrova-Gotova, T., Shtereva-Tzouni, D., Naseva, E., Lazarova, M., Djuglarska, M.
Education management is a driving force for education development. It requires constant innovation, but there are certain stages or periods, during which the need for changes becomes greater and more meaningful. The COVID-19 pandemic urgently stimula
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::95c452d735d129ceed4506b0e30ae062
Publikováno v:
Асклепий. Международно списание по история и философия на медицината / Asklepios. International Annual for History and Philosophy of Medicine. VIII(01):81-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=77922
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yaneva, R.1 yaneva.1968@abv.bg
Publikováno v:
Trakia Journal of Sciences. 2010 Supplement 2, Vol. 8, p405-410. 6p. 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.