Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Yancey, Caroline"'
Autor:
Yancey, Caroline
Festival de Innovación Educativa de la UPC. Ponente: Dr. Caroline Yancey
El primer FIE de la UPC es un espacio de docentes para docentes, en donde se compartirán las estrategias innovadoras de aprendizaje que se han venido aplicando en los úl
El primer FIE de la UPC es un espacio de docentes para docentes, en donde se compartirán las estrategias innovadoras de aprendizaje que se han venido aplicando en los úl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10757/657207
Autor:
Stirnadel-Farrant, Heide A., Galwey, Nicholas, Bains, Chanchal, Yancey, Caroline, Hunt, Christine M.
Publikováno v:
In Regulatory Toxicology and Pharmacology October 2015 73(1):349-355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mattoon, Stephanie, Baumhart, Caitlin, Barsallo Cochez, Ana C., MacQueen, Douglas, Snedeker, Jeffrey, Yancey, Caroline B., Gatch, Melissa, Mader, Emily M.
Additional file 2. Survey responses. Response distributions for all question items included in the frontline provider survey questionnaire.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32a4d684ffa95027b9e659c9eecc5d4e
Autor:
Mattoon, Stephanie, Baumhart, Caitlin, Barsallo Cochez, Ana C., MacQueen, Douglas, Snedeker, Jeffrey, Yancey, Caroline B., Gatch, Melissa, Mader, Emily M.
Additional file 1. Focus group and survey questionnaire data collection tools. Full listing of focus group discussion script (primary questions and prompts) and frontline provider survey questionnaire.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ce9c5b754762005dca84c7bafb7ba6d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.