Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Yan, Shulong"'
The role of design in K-12 education has increased in recent years. We argue that many of these design experiences do not help develop important habits of mind associated with Human Centered Design (HCD). In this paper, we present an approach for dev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.07638
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 125, Issue 1/2, pp. 22-43.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-03-2023-0026
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 5/6, pp. 311-319.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2020-0099
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information and Learning Science; December 2023, Vol. 125 Issue: 1-2 p22-43, 22p
The role of design in K-12 education has increased in recent years. We argue that many of these design experiences do not help develop important habits of mind associated with Human Centered Design (HCD). In this paper, we present an approach for dev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::da5e7e39bf74538416bf26fbafcbecaf
https://doi.org/10.35542/osf.io/vxw4e
https://doi.org/10.35542/osf.io/vxw4e
Publikováno v:
Railway Standard Design; 3/1/2022, Vol. 66 Issue 3, p150-179, 7p
Autor:
Yan, Shulong, Mun, Yelim, Engerman, Jason A., Carr-Chellman, Alison, Benson, Angela D., Joseph, Roberto, Moore, Joi L.
Publikováno v:
Culture, Learning, and Technology: Research and Practice, 165-179
STARTPAGE=165;ENDPAGE=179;TITLE=Culture, Learning, and Technology
STARTPAGE=165;ENDPAGE=179;TITLE=Culture, Learning, and Technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::58e75503a2b9d748fd40cb6714cacd23
https://research.utwente.nl/en/publications/6a318f7c-f364-403e-ad66-0695923bb1cc
https://research.utwente.nl/en/publications/6a318f7c-f364-403e-ad66-0695923bb1cc
Publikováno v:
Computer Science Education; March 2020, Vol. 30 Issue 1, p47-71, 25p