Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Yan, Shannon"'
Autor:
De Belly, Henry, Yan, Shannon, Borja da Rocha, Hudson, Ichbiah, Sacha, Town, Jason P., Zager, Patrick J., Estrada, Dorothy C., Meyer, Kirstin, Turlier, Hervé, Bustamante, Carlos, Weiner, Orion D.
Publikováno v:
In Cell 6 July 2023 186(14):3049-3061
Autor:
Schöneberg, Johannes, Pavlin, Mark Remec, Yan, Shannon, Righini, Maurizio, Lee, Il-Hyung, Carlson, Lars-Anders, Bahrami, Amir Houshang, Goldman, Daniel H., Ren, Xuefeng, Hummer, Gerhard, Bustamante, Carlos, Hurley, James H.
Publikováno v:
Science, 2018 Dec . 362(6421), 1423-1428.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26569440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mind The Gap: The Impact of the Gender Composition of College STEM Courses on STEM Degree Completion
Peer effects within classrooms are powerful as they can lead to a more optimal distribution of peers, thus improving educational outcomes, creating more efficient human capital investments, and promoting macroeconomic growth. I attempt to measure gen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1072f517df947e6257ccf9adcb9f45ef
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Sep 01. 105(35), 12667-12672.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25463923
Publikováno v:
Science, 2007 Jun . 316(5832), 1723-1726.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20036534
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yan, Shannon1, Yen-Tien Wu1, Bailin Zhang1 kliu@po.iams.sinica.edu.tw, Xian-Fang Yue1,2, Kopin Liu1,3,4 kliu@po.iams.sinica.edu.tw
Publikováno v:
Science. 6/22/2007, Vol. 316 Issue 5832, p1723-1726. 4p. 4 Graphs.
Autor:
Yan, Shannon (Shiuan)
Publikováno v:
Yan, Shannon (Shiuan). (2015). Gymnastics in Translation—Deciphering Ribosomal Frameshifting Dynamics. UC Berkeley: Chemistry. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5tk3v4fq
The genetic content of a messenger RNA (mRNA) can be recoded and hence expanded when the translating ribosomes are programmed to switch reading frames. For instance, the dnaX gene mRNA from Escherichia coli programs ribosomes to synthesize not one bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::13db12b34d80f993ab10d605bf3d561f
http://n2t.net/ark:/13030/m51p14n4
http://n2t.net/ark:/13030/m51p14n4