Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Yamashita, Miki"'
Autor:
Machida, Maiko, Ambo, Mayuko, Mishina, Runa, Hada, Nanaka, Tachibana, Fuhito, Yamashita, Miki, Konda, Ainari, Tsuji, Kunihiko
Publikováno v:
Technology in Cancer Research & Treatment; 11/13/2023, p1-15, 15p
Autor:
Okeyoshi, Kosuke1 okeyoshi@jaist.ac.jp, Yamashita, Miki1, Budpud, Kulisara1, Joshi, Gargi1,2, Kaneko, Tatsuo1 kaneko@jaist.ac.jp
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/12/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
International Journal of Organizational Analysis, 2010, Vol. 18, Issue 2, pp. 228-244.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/19348831011046281
Autor:
Yamashita, Miki
Publikováno v:
Dissertations and Theses.
International students have long been an important part of the U.S. higher education community, but generally they have received inadequate attention in the classroom. Also, American teaching and learning strategies have not taken full advantage of i
Autor:
Watanabe, Miho, Isobe, Koichi, Takisima, Haduki, Uno, Takashi, Ueno, Naoyuki, Kawakami, Hiroyuki, Shigematsu, Naoyuki, Yamashita, Miki, Ito, Hisao
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology 2008 87(3):425-431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
神戸女子大学健康福祉学部紀要. 9:13-22
目的:栄養学の知識の程度が異なる女子大学の栄養学系学科の1年生と4年生との間の体型認識の違いを検討することを目的とした。 方法:女子大学の栄養学系学科に在籍している1年生と
Autor:
Yamashita, Miki, Miki, Yamashita
Publikováno v:
麗澤学際ジャーナル = Reitaku Journal of Interdisciplinary Studies. 24:93-105
This qualitative study explores the effectiveness of an active learning project for a group of two male and four female Japanese students in my seminar course in the economics department of a small liberal arts college in suburban Tokyo, Japan.The st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.