Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Yamasaki, Brianna"'
Autor:
Nathaniel, Upasana, Eidelsztein, Stav, Geskin, Kate Girsh, Yamasaki, Brianna L., Nir, Bracha, Dronjic, Vedran, Booth, James R., Bitan, Tali
Publikováno v:
In Cognition November 2023 240
Publikováno v:
In Brain and Language April 2023 239
Publikováno v:
In Brain and Language October 2019 197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stocco, Andrea, Murray, Nicole L., Yamasaki, Brianna L., Renno, Taylor J., Nguyen, Jimmy, Prat, Chantel S.
Publikováno v:
In Cognition July 2017 164:31-45
Autor:
Yamasaki, Brianna
This project is a longitudinal study investigating the relation between neural specialization at 7-to-8 years old and reading comprehension skill 2 years later.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8792f0523a54e2c0fa442005e82aab79
Autor:
Yamasaki, Brianna, Dronjic, Vedran, Nathaniel, Upasana, Lytle, Marisa, Eidelsztein, Stav, Nir, Bracha, Bitan, Tali, Booth, James
Morphology plays a critical role in effectively using and understanding a language. Therefore, it is important to identify the factors that contribute to the success with which individuals are able to learn morphological regularities. Towards this ai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e1353631e6805611c1d25604811ad132
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. 2019, Vol. 31 Issue 1, p78-94. 17p. 1 Diagram, 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.