Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Yamamoto, Chizuko"'
Autor:
Ikeda, Yuki, Tani, Shoichiro, Moriishi, Takeshi, Kuroda, Aiko, Matsuo, Yuki, Saeki, Naoya, Inui-Yamamoto, Chizuko, Abe, Makoto, Maeda, Takashi, Rowe, David W., Chung, Ung-il, Hojo, Hironori, Matsushita, Yuki, Sawase, Takashi, Ohba, Shinsuke
Publikováno v:
In Regenerative Therapy December 2023 24:536-546
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Physiology & Behavior 1 May 2022 248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdel‐maksoud, Fatma M., Inui‐Yamamoto, Chizuko, Kawano, Akiyo, Honma, Shiho, Saeki, Naoya, Abe, Makoto, Kuraki, Moe, Ohba, Shinsuke, Wakisaka, Satoshi
Publikováno v:
Anatomical Record: Advances in Integrative Anatomy & Evolutionary Biology; Feb2024, Vol. 307 Issue 2, p414-425, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Makita, Yoshimasa, Inoue, Masashi, Katayama, Natsuki, Lee, Hsien-Han, Abe, Taro, Inui-Yamamoto, Chizuko, Mori, Yuki, Yoshioka, Yoshichika, Honda, Yoshitomo, Gamoh, Shoko, Shimizutani, Kimishige, Fujiwara, Shin-ichi, Ogawa, Akiya
Publikováno v:
In Polyhedron 9 March 2016 107:148-152
Autor:
Ueno, Keiko 1, Kiguchi, Norikazu 1, Kobayashi, Yuka 1, Saika, Fumihiro 1, Wakida, Naoki 1, Yamamoto, Chizuko 1, Maeda, Takehiko 2, Ozaki, Masanobu 3, Kishioka, Shiroh 1, *
Publikováno v:
In Journal of Pharmacological Sciences 2014 124(1):47-53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inui, Tadashi, Inui-Yamamoto, Chizuko, Yoshioka, Yoshichika, Ohzawa, Izumi, Shimura, Tsuyoshi
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory November 2013 106:210-220