Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Yalçinkaya, E.Y."'
Objective: In our study, we aimed to evaluate the influence of training on compliance and persistence with bisphosphonate treatment given on a weekly vs. monthly basis in postmenopausal osteoporosis patients. Methods: A total of 979 patients with pos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10652::ce888235bb4d1d88df10e780ed80b057
https://hdl.handle.net/11499/47672
https://hdl.handle.net/11499/47672
PubMed: 27524671 Objective: In our study, we aimed to evaluate the influence of training on compliance and persistence with bisphosphonate treatment given on a weekly vs. monthly basis in postmenopausal osteoporosis patients. Methods: A total of 979
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9773::1acf7007bdeca14152e51f52b2aa38ec
https://doi.org/10.1590/S0080-623420160000500008
https://doi.org/10.1590/S0080-623420160000500008
Autor:
Akarirmak, Ü., Koçyiğit, H., Eskiyurt, N., Esmaeilzadeh, S., Kuru, O., Yalçinkaya, E.Y., Peker, O., Ekim, A.A., Özgirgin, N., çalis, M., Rezvani, A., çevikol, A., Eyigör, S., Şendur, O.F., Irdesel, J., Karaagac, F., Baybali, A., Erdogan, N., Bodur, H., Kuran, B., Ozdemir, F., Gunaydin, R., Sertpoyraz, F.M., Jarar, C., Topuz, O., Borman, P., Erdem, R., Turhanoglu, A., Bahadir, C., Gengor, F., Akgol, E., Ozel, S., Orzan, C., Akyuz, M., Cevik, R., Ucan, H.
Objective: In our study, we aimed to evaluate the influence of training on compliance and persistence with bisphosphonate treatment given on a weekly vs. monthly basis in postmenopausal osteoporosis patients. Methods: A total of 979 patients with pos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::7f89754583c07f4b228b739a42fa39ab
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/9953
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/9953
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.