Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Yalçın, Naime"'
Autor:
Yalçın, Naime1 (AUTHOR) naimeyalcin@hotmail.com, Şahin, Ayça S.1 (AUTHOR), Sandal, Barış2 (AUTHOR), Derbent, Abdurrahim3 (AUTHOR), Salihoğlu, Ziya4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Ain Shams Journal of Anesthesiology. 10/20/2022, Vol. 14 Issue 1, p1-8. 8p.
Autor:
Yalçın, Naime, Yılmaz, Nurdan, Arslan, Kadir, Şahin, Ayça Sultan, Derbent, Abdurrahim, Salihoğlu, Ziya
Publikováno v:
Bagcilar Medical Bulletin / Bağcılar Tıp Bülteni; 2024, Vol. 9 Issue 1, p21-30, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yalçın, Naime, Kamilçelebi, Nurdan, Şahin, Ayça Sultan, Sandal, Barış, Derbent, Abdurrahim, Salihoğlu, Ziya
Objective: A considerable difference exists in pediatric endoscopy sedation practices with the optimal sedation protocol for gastrointestinal (GI) endoscopy a subject of controversy and to investigate the safety and efficacy of sedation protocols wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab55b8b7a194ea1db6785ca89092db56
https://hdl.handle.net/20.500.12511/11026
https://hdl.handle.net/20.500.12511/11026
Publikováno v:
Turkish Journal of Intensive Care; Mar2023, Vol. 21 Issue 1, p41-47, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Amaç: Çocuklarda premedikasyonda intranazal uygulanan midazolam ve düşük doz midazolam-sufentanil kombinasyonunun sedasyon, hemodinami ve derlenme üzerine olan etkilerinin karşılaştırılması amaçlandı. Gereç ve Yöntem: Elektif tonsille
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4883::c554e0ec7ee40fc961a509816a458968
https://hdl.handle.net/20.500.12395/22072
https://hdl.handle.net/20.500.12395/22072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.