Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Yalçın, Mehmet Tufan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atasoy, Ramazan, Yalçın, Mehmet Tufan
Publikováno v:
TAY Journal / Türk Akademik Yayınlar Dergisi; 2023, Vol. 7 Issue 3, p972-997, 26p
Autor:
Yalçın, Mehmet Tufan1 (AUTHOR) tufan.yalcin@hotmail.com, Çoban, Ömür2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Current Psychology. Sep2023, Vol. 42 Issue 25, p21249-21262. 14p.
Publikováno v:
Journal of Global Sport & Education Research (JOGSER); 2023, Vol. 6 Issue 2, p54-71, 18p
Autor:
Atasoy, Ramazan, Yalçın, Mehmet Tufan
Publikováno v:
I.e.: Inquiry in Education; 2023, Vol. 15 Issue 1, p1-25, 25p
Autor:
Yalçın, Mehmet Tufan, Atasoy, Ramazan
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 2 103-112
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Okul liderliği kavramı son yıllarda uluslararası literatürde sıklıkla ele alınan bir konudur. Ancak, Türkiye özelinde konu çeşitli liderlik stilleri bağlamında ele alınmış olup okul liderliğini bir bütün olarak ölçebilecek herha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2a8b3ff71c4a2ad9fed1066a541d7765
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ukmead/issue/67310/971260
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ukmead/issue/67310/971260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özdemir, Murat, Özdemir, Nedim, Gören, Safiye Çiğdem, Ötken, Şule, Ernas, Sevgi, Yalçın, Mehmet Tufan
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
The selection of school principals is being conducted according to subjective evaluations rather than objective criteria. It cannot be sufficiently assessed in the hiring process whether the personality traits of school principals, who are the leader
Autor:
Özdemir, Nedim, Yalçın, Mehmet Tufan
The aim of the study was to evaluate the principles' leadership practices on the assistant principals’ leadership self-efficacy. The hypotheses of the qualitative research method were used in the study. The data of the study were obtained through t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3145::02c6755ee9568a45596ae7d45edd45a1
https://hdl.handle.net/11492/4179
https://hdl.handle.net/11492/4179