Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Yahaya, Noraffandy"'
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Noman, Haitham Ameen, Alblehai, Fahad, Kamin, Yusri Bin, Soomro, Rahim Bux, Shutaleva, Anna, Al-Adwan, Ahmad Samed
Publikováno v:
In Heliyon 15 August 2024 10(15)
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Aldraiweesh, Ahmed, Alturki, Uthman, Almutairy, Sultan, Shutaleva, Anna, Soomro, Rahim Bux
Publikováno v:
In Heliyon 30 April 2024 10(8)
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Almogren, Abeer S., Vighio, Muhammad Saleem
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Aug2024, Vol. 29 Issue 12, p14553-14589, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yahaya, Noraffandy
This research focused on the importance of user context in designing learning and support in an online learning environment since the increase of the use of online learning environment had produced several problems and perceptions among students. The
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.487790
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ONG, Joei Suk Mei, YAHAYA, Noraffandy
Publikováno v:
Volume: 26, Issue: 28-33
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
The research project highlights the use and creation of multimedia learning objects to improve the learning of special needs students. The researcher investigated how the audiovisual context had progressed into a new approach to learning that sharpen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.