Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Yağmur, Damla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiemel, Steffen, Schäfer, Simon F., Dokur, Yağmur Damla, Vangeloglou, Magdalena, Ballheimer, Lena, Miehe, Robert, Sauer, Alexander
Publikováno v:
In Procedia CIRP 2023 116:432-437
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 2, p e0281748 (2023)
Speakers employ co-speech gestures when thinking and speaking; however, gesture's role in autobiographical episodic representations is not known. Based on the gesture-for-conceptualization framework, we propose that gestures, particularly representat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1f43d0763d345a389bfae2e8e78c4cd
Autor:
Karadeniz Cerit, Kıvılcım, Koyuncuoğlu, Türkan, Yağmur, Damla, Peker Eyüboğlu, İrem, Şirvancı, Serap, Akkiprik, Mustafa, Aksu, Burak, Dağlı, E. Tolga, Yeğen, Berrak Ç.
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Surgery December 2020 55(12):2797-2810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steffen Kiemel, Simon F. Schäfer, Yağmur Damla Dokur, Magdalena Vangeloglou, Lena Ballheimer, Robert Miehe, Alexander Sauer
Publikováno v:
Procedia CIRP. 116:432-437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Besci, Özge, Akçura, Yağmur Damla, Acinikli, Kübra Yüksek, Kağızmanlı, Gözde Akın, Demir, Korcan, Böber, Ece, Kır, Mustafa, Abacı, Ayhan
Publikováno v:
Pediatric Cardiology; Feb2024, Vol. 45 Issue 2, p228-239, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.