Zobrazeno 1 - 10
of 274
pro vyhledávání: '"YAMAMOTO, Yasutaka"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Policy Modeling September-October 2020 42(5):968-981
Autor:
Nitta, Atomu (AUTHOR), Yamamoto, Yasutaka (AUTHOR) yamay@agecon.agr.hokudai.ac.jp, Severini, Simone (AUTHOR), Kondo, Katsunobu (AUTHOR), Sawauchi, Daisuke (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Agricultural & Resource Economics. Jan2022, Vol. 66 Issue 1, p118-135. 18p. 4 Charts.
Publikováno v:
Climate Change Economics, 2011 Jan 01. 2(3), 237-255.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/climchanecon.2.3.237
Publikováno v:
北海道大学農經論叢. 74:1-15
This study calculates regional contributions of total factor productivity (TFP) for Koreaʼs rice-farming using the multilateral TFP index over the 1994-2006 period, where the overall effect in the regional contributions is decomposed into share effe
Autor:
Bahrudin, Udin †, Morikawa, Kumi †, Takeuchi, Ayako, Kurata, Yasutaka, Miake, Junichiro, Mizuta, Einosuke, Adachi, Kaori, Higaki, Katsumi, Yamamoto, Yasutaka, Shirayoshi, Yasuaki, Yoshida, Akio, Kato, Masahiko, Yamamoto, Kazuhiro, Nanba, Eiji, Morisaki, Hiroko, Morisaki, Takayuki, Matsuoka, Satoshi, Ninomiya, Haruaki, Hisatome, Ichiro
Publikováno v:
In Journal of Molecular Biology 2011 413(4):857-878
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
北海道大学大学院農学研究院邦文紀要. 36:1-9
We analyze the brand loyalty of consumers in regard to sugar-free tea beverages in Japan using a Markov brand-switching model. Sugarfree tea beverages are highly preferred by Japanese consumers, and numerous sugar-free tea beverages and brands are av
Publikováno v:
Journal of the Research Faculty of Agriculture, Hokkaido University. :7-20
The purpose of this study is to determine whether climate change will increase or decrease agricultural net revenue in Japan as a whole. This study conducts the first Ricardian model analysis of this issue and finds that agricultural net revenue will