Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Y.H.M. van den Berg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology, 18(6), 831-847. Taylor and Francis Ltd.
European Journal of Developmental Psychology, 18, 831-847
European Journal of Developmental Psychology, 18, 6, pp. 831-847
European Journal of Developmental Psychology, 18, 831-847
European Journal of Developmental Psychology, 18, 6, pp. 831-847
Contains fulltext : 228168.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Many children who are victimized by their peers do not tell their teachers. Subsequently, teacher intervention and support are not likely to take place. To investigate the role t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.E.M.J. Stoltz, Y.H.M. van den Berg
Publikováno v:
Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 26, 31-41
Journal of Emotional and Behavioral Disorders
Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 26, 1, pp. 31-41
Journal of Emotional and Behavioral Disorders
Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 26, 1, pp. 31-41
Contains fulltext : 183346.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Inclusive education has brought new challenges for teachers, including the search for a suitable place in the classroom for children with externalizing problems. In the current stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::753b8e191c65a21ec26c5e146b267682
http://hdl.handle.net/2066/183346
http://hdl.handle.net/2066/183346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.