Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Y.A. Bystrova"'
Autor:
Y.A. Bystrova
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 30, Iss 4, Pp 143-162 (2022)
Purpose. The research reveals the possibilities of psychological support and advisory support for young people with intellectual disabilities (ID) in the process of their employment and work activities in order to achieve positive dynamics in matters
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e9155afe4994ac6a0b0da4417e4b3c9
Publikováno v:
Клиническая и специальная психология, Vol 11, Iss 4, Pp 233-263 (2022)
The work solved the problems of substantiating the approach to the study of the features of the professional competence of a tutor (teaching assistant) in the conditions of inclusive education and conducting a pilot study of the basic components of c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ebaa428aea40dbbbb991a9f2183e78
Autor:
Y.A. Bystrova
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 18, Iss 2, Pp 54-61 (2022)
The research revealed and explained the main contradictions in the impact of learning environment on the formation of interpsychological supports that allow a graduate with intellectual disabilities (ID) to make an independent professional choice and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82efeff23a524ab9beda1d80e8e027de
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 14, Iss 2, Pp 84-99 (2022)
The article provides a comparative analysis of the features of readiness and ability for tutor support as components of professional competencies of students of higher and secondary vocational education, as well as working tutors. The sample of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d16bc3ae4a2c484a9a345d8f02d70161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.