Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Y. Yustina"'
Autor:
Firman Syah, Y. Yustina
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 7, Iss 2, Pp 188-197 (2021)
Fish diversity in Kampar District is one of natural resources which is potentially developed as a contextual learning resource for student. This Research and Development (R&D) study aimed at developing biology enrichment book of fish diversity in Kam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79d5d1ee72a14a698da6ba404a964369
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 9, Iss 3, Pp 408-420 (2020)
The purpose of this study was to analyze the effect of Blended Learning (BL) and Project-Based Learning (Pj-BL) on the pre-service teachers’ creative thinking in learning biology. This type of research is a quasi-experimental study with 76 biology
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4af1735f21349e38e982a695394cac4
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. 11:567-577
This study aims to analyze students’ digital literacy through problem-based Learning (PBL) through Blended Learning (BL). The research was carried out in the eleventh grade of SMA Negeri Plus Riau in the even semester of the 2021/2022 academic year
Autor:
Y. Yustina, Firman Syah
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 7, Iss 2, Pp 188-197 (2021)
Fish diversity in Kampar District is one of natural resources which is potentially developed as a contextual learning resource for student. This Research and Development (R&D) study aimed at developing biology enrichment book of fish diversity in Kam
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.