Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Y. Rohanachandra"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S231-S231 (2022)
Introduction Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is one of the most common psychiatric disorders of childhood with significant impairment in overall functioning and associated psychiatric comorbidities. Knowledge of determinants is vital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f92cf7add794df3adc789961c13fb63
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S725-S725 (2021)
Introduction Parenting with mental illness is associated with parenting difficulties and increased mental health problems in children. Family focused interventions improve child outcomes by 40%. However, such services are not available at present in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac824c6801f24f008ed3ef4c2e2d6922
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S631-S632 (2021)
Introduction Child sexual abuse is a major public health problem in Sri Lanka, with prevalence rates ranging from 14-44%. Objectives We aimed to describe the victim and perpetrator characteristics, pattern of disclosure and psychological consequenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f82d7422fa7b41edb3c044977cd2e2a8
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S659-S660 (2021)
Introduction Loss of routine, disengagement from peers and adapting to distant learning during the pandemic may lead to psychological distress in medical students. Psychological impact of the pandemic on medical students has not been assessed in Sri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76f8dbb2b0954ea0bc385e39faa5df8f
Autor:
Y. Rohanachandra
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S632-S632 (2021)
Introduction Rape resulting in pregnancy warrants special attention due to the associated psychosocial and physical adversities. There are no guidelines for the management of teenage pregnancies resulting from rape in Sri Lanka. Objectives This cas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d97d1474b6b64a6c9c02ba8c6fdf4d85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.